Szkoła Podstawowa Nr 33 im. Wojska Obrony Powietrznej Kraju ul. Cieszyńska 8, 02-716 Warszawa tel./fax (22) 843-73-46
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 14109 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | SZKOŁA PODSTAWOWA NR 33
- oddział przedszkolny - wykwalifikowana kadra pedagogiczna - wszechstronny rozwój uczniów - zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - liczne zajęcia dodatkowe - biblioteka, świetlica - języki obce: angielski, hiszpański - opieka psychologiczno-pedagogiczna - opieka logopedyczna - dostęp do Internetu - pracownia komputerowa
|
Nasza szkoła jest: bezpieczna, atrakcyjna, lubiana.
Bezpieczna - to znaczy wolna od zagrożeń dla zdrowia fizycznego, psychicznego i duchowego, ale także taka, w której dziecko bez lęku szuka odpowiedzi na nurtujące je pytania, potrafi odkryć swoje mocne strony i rozwijać je przy pomocy wychowawcy, umacnia wiarę we własne sił i w zdolność osiągania wartościowych i trudnych celów.
Atrakcyjna - czyli oferująca takie zajęcia edukacyjne i wychowawcze, które będą służyły harmonijnemu rozwojowi fizycznemu i psychicznemu dziecka wychodząc naprzeciw jego naturalnym potrzebom i zainteresowaniom wynikającym z życia w rodzinie, regionie, kraju.
Lubiana - taka, z którą utożsamia się każdy członek szkolnej społeczności, do której dziecko przychodzi z radością i aktywnie uczestniczy w jej życiu. Zasadą, według której nauczyciele wspierać będą obowiązki rodziców, winno być hasło: kochać i wymagać.
Cele kształcenia i wychowania oraz formy pracy:
Szkoła w swym programie edukacyjnym i wychowawczym ma za zadanie przekazywać dzieciom wiedzę w sposób odpowiedni do naturalnej w ich wieku aktywności, kształtować postawy uczniów, umożliwiając im poznawanie świata w jego jedności i złożoności, wspomagać ich samodzielność uczenia się, inspirować do wyrażenia własnych myśli i przeżyć, rozbudzić ciekawość poznawczą oraz motywację do dalszej edukacji.
Absolwent szkoły podstawowej jest:
Odpowiedzialny, obowiązkowy, solidny
- poznaje swoje prawa i stara się podejmować obowiązki wynikające z roli ucznia w szkole i dziecka w rodzinie
- systematycznie przygotowuje się do lekcji, na miarę swoich możliwości intelektualnych
- uczy się podejmowania odpowiedzialności za postępowanie własne i za swój udział w pracach grupy
- próbuje zrozumieć motywy zachowań rówieśników i stara się reagować na nie tylko emocjami
- wie jak unikać zagrożeń
- chętnie włącza się w życie klasy
- jest wrażliwy - uczy się dostrzegać problemy innych i próbuje pomagać w trudnych sytuacjach, szuka pomocy dla potrzebujących i nie przechodzi obok nich obojętnie
- uczy się odpowiedzialności za własne słowa
Samodzielny, zaradny, otwarty
- przejawia własną aktywność w podejmowaniu różnych zadań na terenie szkoły i domu
- często pyta starszych, starając się zaspokoić własną ciekawość
- podejmuje próby uporządkowania zdobytej wiedzy z różnych dziedzin życia
- stara się planować swoje działania
Uczciwy, prawy, prawdomówny
- rozpoznaje pozytywne normy zachowań w otoczeniu szkolnym oraz domowym i stosuje się do nich
- docenia znaczenie szczerości i prawdomówności
- umie przyznać się do zachowania nieuczciwego i gotów jest ponieść konsekwencje
- rozumie, że nie wolno zaspokajać własnych potrzeb kosztem cudzych praw i interesów
- szanuje własność swoją i cudzą
Kulturalny, taktowny, szanujący innych, tolerancyjny
- dba o swój wygląd i higienę osobistą
- zna podstawowe zasady kulturalnego zachowania obowiązującego w życiu codziennym i stosuje je
- uczy się szacunku dla symboli narodowych i religijnych, rozumie, że są one ważne dla bliskich mu grup ludzi
- uczy się szacunku dla innych ludzi, również odmiennych pod różnymi względami (np. niepełnosprawnych) i stara się ich nie urazić swoim zachowaniem
- nie używa słów obelżywych i wulgarnych
- potrafi właściwie zachować się w różnych sytuacjach pozaszkolnych i pozadomowych (np. wycieczki, kino, teatr)
Krytyczny wobec siebie i innych
- potrafi zachowanie własne i innych odnieść do systemu wartości obowiązujących nie tylko w społeczności lokalnej, ale też w naszym kręgu cywilizacyjnym, dostrzec ewentualne rozbieżności
- z pewnym dystansem podchodzi do napływu informacji płynących ze świata zewnętrznego, a zwłaszcza ze środków masowego przekazu, poddaje je krytycznej analizie
- odróżnia w przekazach medialnych fikcję od świata realnego, opinię od faktów
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|